Driftsinfo

Der vil forekomme periodiske afbrydelser på TV, Internet, FM og IP-telefoni i nedenstående tidsrum pga. anlægs optimering. 


Tirsdag d. 2.maj 2017, kl. 08.00-15.00

 

Dette berører 5250 Odense SV:


Brogårdsvej 

Enebærvænget

Engblommevej

Engsnarren

Engsvinget

Hybenvænget

Lindholmvej

Morbærvænget

Gyvelvej 

Lettebækvej 

Liljevej 

Plovgårdsvej

Rosenvej

Åbakken

Åkanden

Åløkken

 

 

 

 

Der vil forekomme periodiske afbrydelser på TV, Internet, FM og IP-telefoni i nedenstående områder i uge 18 pga. anlægsoptimering.

Brandsøvænget 2-12

Drejøgade 1-17 og 6-34

Egebæksvej 1-13 og 2-24

Hjortøvænget 2-14

Lyøgade 21-35 og 24-36

Nøddevænget 1-7 og 2-10

Skarøvænget 1-9 og 2-12

Skibhusvej 228-264

Sprogøvej 1-43

Taasingevej 15-23

Windelsvej 71-81 og 74-94

Ærøgade 41-47 og 56-64

Østerled 1-29 og 2-20

Adelgade 1-7 og 8

Albani Torv 1-5

Nedergade 1-11, 43-65 og 6-52

Overgade 9-67, 12-52 og 68-74

Pjentedamsgade 4-6 og 7-11

Provstegade 1-3 og 4-18

Påskestræde 2-18

Sortebrødrer Torv 1-7 og 4-12

 

 

 

 

 

Kanalomlægningen i år byder ikke på ændringer i Glentens alm. pakker, så ingen kanalsøgningen til “de mange", men i forbindelse med muliggørelse af Internet Only er der flyttet enkelte Vælg Selv kanaler.

Tilkøber du en af nedenstående Vælg Selv Kanaler på Smartcard, kan du muligvis have sort skærm. Du skal derfor foretage en ny kanalsøgning, for at få billede på kanalen igen. 

 

Berørte kanaler kun på Vælg Selv:

Nat Geo Wild 

Viasat Film Comedy HD – Udgår den. 4. April 2017 (bliver lagt sammen med Viasat Film Hits)

National Geographic 

dk4 HD 

TV3 Puls 

Viasat Film Family 

TV3 Sport 2 HD 

TV3 HD

Disney XD 

TV3+ HD

Viasat Nature HD 

Viasat Explorer HD 

History Channel HD

 

 

 

 

 

E-mail nedluk

Oplever du problemer med at modtage eller sende e-mail fra en af nedenstående e-mail domæner, så er det fordi mailkontoerne nu er lukket. 

Glenten har løbende i hele 2016, informeret alle brugere med nedenstående e-mail-domæner om, at mailkontoerne ville nedlukkes per. 1. januar 2017 på alle tilgængelige platforme.
Brugerne er informeret per e-mail første gang i april 2016, på Nyhedsmail, Infokanalen, begge medlemsblade i (marts & oktober), samt på afholdte informationsmøder i november 2016, samt på glenten.dk http://glenten.dk/internetsupport.


Vi har valgt at holde e-mail adresserne åbne 1 ekstra måned i januar 2017 og først lukke per. 1. februar 2017.

 

Berørte e-mail domæner: 

 

Glenten

@glenten.dk

@talnet.dk

@a70bolbronet.dk

@tommerupnet.dk

@tommerupst.dk

 

Gørlev Antenneforening

@gafnet.dk

  

Vigtigt at benytte den tilhørende strømforsyning til dit nye Glenten-modem

Vi har erfaret at en del medlemmer ikke benytter den strømforsyning, som hører til deres nye Glenten-modem. Dette er problematisk af flere årsager, da den gamle strømforsyning ikke giver tilstrækkeligt med strøm til Glenten-modemmet, hvilket kan resultere i at medlemmerne oplever følgende problemer:

• Dit modem opfører sig ustabilt

• Du får ikke den hastighed du betaler for

• I værste fald kan dit modem brænde sammen


Det er derfor meget vigtigt at alle benytter den strømforsyning, der fulgte med i kassen med Glenten-modemmet.

Nogle medlemmer har leveret deres nye strømforsyning tilbage til Glenten, i forbindelse med aflevering af det gamle Stofa-modem. Er dette tilfældet, skal du komme forbi Glenten og få udleveret en ny strømforsyning, og samtidig aflevere det gamle.