MIT GLENTEN 

Mit glenten      

HOVEDMENU

KONTAKTMENU

OM GLENTEN

Links

Kontakt


Du er altid velkommen til at kontakte Glenten 

Vores dygtige medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig i vores åbningstid.

For spørgsmål vedr. pakkeskift, oprettelse, opsigelse, produkter eller lignende, kontakt administrationen.

For spørgsmål vedr. tekniske problemer med TV eller internet, kontakt teknisk afdeling.

 

Ring til os

ET NUMMER TIL DET HELE

Tlf: 66 14 41 77

 

Tast 1 for administrationen

Tast 2 for teknisk afdeling

 

SKRIV TIL OS

Alle skriftlige henvendelser besvares hurtigst muligt og senest indenfor 5 hverdage.

 

Send en e-mail til: 

Administration: info@glenten.dk

Teknisk afdeling: support@glenten.dk

 

...eller benyt vores kontaktformular.

 

Besøg os på

GLENTENS KONTOR

Vagtelvej 1-3

5000 Odense C 

Kontakt support

Har du spørgsmål vedr. tekniske forhold, eller ønsker at fejlmelde TV eller internet.

 

          KONTAKT SUPPORT           

 

 

 

Kontakt administrationen

Har du spørgsmål vedr. produkter, bestilling, faktura, pakkeskift el.lign. 

 

KONTAKT ADMINISTRATIONEN


 

åbningstider

 

PERSONLIG HENVENDELSE 

Mandag - onsdag 10.00 - 14.00
Torsdag 10.00 - 17.00
Fredag 10.00 - 12.00
Lørdag, søndag og helligdage                 Lukket

 

Skal du returnere modem og strømforsyning, er det muligt at aflevere døgnet rundt i postkassen på vores adresse. Husk at vedlægge information om navn, adresse og medlemsnummer.

Modem og strømforsyning må IKKE stilles ved siden af postkasserne - er postkasserne fyldte, må man prøve igen en anden dag.

 

 

TELEFONISK HENVENDELSE

Administrationen

Mandag - onsdag 10.00 - 14.00
Torsdag 12.00 - 16.00
Fredag 10.00 - 12.00
Lørdag, søndag og helligdage                 Lukket

 

Teknisk afdeling / support

Mandag - fredag 10.00 - 16.00  /  17.00 - 20.00
Lørdag, søndag og helligdage                 10.00 - 14.00



Vagttelefon

Kun ved manglende signal

Mandag - fredag 16.00 - 22.00  
Lørdag, søndag og helligdage                

14.00 - 22.00

 

OBS! Vagttelefonen er kun til pludselig opståede anlægsfejl, der berører 2 eller flere medlemmer, eller hele områder, på samme tid. Spørg gerne naboen om de oplever samme fejl.

Tilkalder du vagtservice og det viser sig, at fejlen er på egen installation / udstyr, vil du modtage regning for servicebesøg + vagttillæg.


 

 Du finder os her 

 

 

Glenten har en grøn smiley hos Arbejdstilsynet.

 

 

 

 

 

 

 

 

Det betyder, at vi ikke har noget udestående med Arbejdstilsynet, og den er et signal til omverden om, at vi har styr på arbejdsmiljøet.